Jak stworzyć skuteczną i oryginalną wizytówkę

Posiadanie wizytówki jest dziś biznesową koniecznością: wizytówka pełni funkcję użytkową oraz reklamową, ułatwia nawiązywanie handlowych (ale też i prywatnych) kontaktów, zaś jej wręczenie jest traktowane jako przejaw taktu oraz szacunku wobec kontrahenta.

Miejmy świadomość, iż wygląd wizytówki świadczy nie tylko o estetycznych preferencjach jej właściciela, ale jest w pewnym sensie miernikiem jego pozycji i elementem świadczącym o prestiżu danego przedsiębiorstwa. Warto więc zadbać o to, by nieestetyczna, kiepskiej jakości wizytówka nie stała się antyreklamą reprezentowanej przez nas firmy.

Pragniemy przypomnieć, iż na jakość wizytówki składa się zarówno oryginalny i nieszablonowy projekt graficzny, jak i rodzaj użytego do druku papieru. Jego grubość, odcień, mniej lub bardziej ozdobna faktura – często mają decydujący wpływ na estetykę finalnego produktu.

Naszym klientom oferujemy różne odmiany papieru, w tym elegancki, tłoczony papier w dyskretnych odcieniach.  Na naszej stronie można znaleźć także ponad 70 projektów graficznych firmowych wizytówek. Projekty, utrzymane w różnej stylistyce – od prostego minimalizmu po ozdobne formy –  udostępniamy naszym klientom bezpłatnie.

2 myśli w temacie “Jak stworzyć skuteczną i oryginalną wizytówkę

Dodaj komentarz